En nu chillen! - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Marloes Raaij - WaarBenJij.nu En nu chillen! - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Marloes Raaij - WaarBenJij.nu

En nu chillen!

Door: Marloes van Raaij

Blijf op de hoogte en volg Marloes

18 December 2014 | Thailand, Ao Nang

Ha luitjes!

Kerstboom al opgetuigd? Ik heb al een paar mooi versierde woonkamers voorbij zien komen :) Raar want ik heb eerder het idee dat het juli is. Hier weer een update vanuit de zomer :)

Thailand is nog steeds fantastisch! Inmiddels zitten we te chillen in het zuiden van Thailand, even bijkomen van drie weken intensief op pad zijn. Dit is waarschijnlijk de meest bekende streek van Thailand; met haar exotische eilandjes, witte stranden, veel te veel toeristen en mooie wateren. Voor de filmliefhebbers onder ons: James Bond: The man with the golden gun is hier opgenomen, The Beach met Leonardo DiCaprio (ik herinner me dat ik deze met Peggy op videoband heb gezien) en delen van Pirates of the Caribbean zijn hier opgenomen.

Het zuidelijke avontuur in een notendop: zoektocht naar een Night Market in Phuket, uitzieken van de voedselvergiftiging, boottocht naar Ko Phi Phi, slecht weer op het party eiland, veel te fanatiek een voetbal wedstrijd gekeken tussen de Engelsen en Ieren van Manchester United en nog een team (ben de naam vergeten), slapen in een bamboehut, nog een boottocht, aangebrand op de boot, beste koffietentje van Thailand ontdekt, Night Market in Krabi met de meest foute optredens ooit en wij als een van de weinige toeschouwers, met de longtail boot naar vier eilanden, meisje aangevallen door een aap (pap, niet lezen) niks mee gebeurd verder hoor, van het ene eiland naar het andere eiland gelopen midden in de zee (voelde wel exotisch aan) en nog gesnorkeld met als resultaat dat we wonderbaarlijke rotsen hebben gezien en welgeteld 7 gele visjes. De komende dagen lekker nog even genieten van Thailand en dan hupsakee naar Aussie!

Liefs vanuit Ao Nang en alvast een gezellige kerst!

• 18 December 2014 - 08:55

Monique:

Ha Marloes, 'klinkt' goed allemaal, behalve de
    Voedselvergiftiging dan! Veel plezier nog en op naar down under! XxMonique

• 18 December 2014 - 09:01

Jacqueline :

Hallotjes,

Leuke foto's van jullie..en ben echt jaloers hier is het echt hondeweer!! Stuur het zonnetje maar ff hier heen, want sneeuw krijgen we ook niet. Chill je lekker saampjes en tot de volgende keer :)

• 18 December 2014 - 10:05

Imke & Co:

Heeeee!! Wat een goed verhaal weer! Behalve dat je ziek bent geweest natuurlijk! Wie gaat er dan ook naar Thailand... ;)
    Jullie ook fijne kerstdagen, zonder kerstboom, met palmboom! Liefs ons

• 18 December 2014 - 10:41

Zus :

Geniet hem nog daar zuske! Als je in aussie bent word ik jarloers!

Luf u

• 18 December 2014 - 10:46

Mel:

Wat een leven!

• 18 December 2014 - 13:17

Evelien:

Oeh dat klinkt ook niet als een verkeerde kerst dames!! Dat zullen goede feestdagen worden! Maar Marloes.. al dat water, weet je dat wel zeker? Dat betekent de volgende keer in de efteling gewoon in alle waterattracties he! Geen excuses meer;) maar geniet ervan meiden!! xx!!

• 19 December 2014 - 00:06

Pap:

He Marloes en Liz , terwijl jullie nu in een ( diepe slaap ) zijn, denk ik of weet ik wat aan het doen zijn, lees ik hier jullie ervaringen van de laatste dagen.
    Leuk neergezet. ook van die aap Marloes...... Nou nog een paar Thaise dagen en terwijl wij hier dan bijv. een kalkoen gaan opzetten en andere mensen misschien het flappie drama laten herleven, vliegen jullie naar Australië voor weer veel nieuwe ontdekkingen en belevenissen.
    Leef je uit. Wij genieten mee hier terwijl de regen met bakken uit de hemel valt, Roermond onder de asbest zit en het kabinet bijna het loodjes legt.. ja ja holland op zijn best.

Liefs van pap voor jou Marloes en voor Liz. XX sorry nu is het weer "time to say goodbye" tot gauw weer

• 19 December 2014 - 00:06

Pap:

• 19 December 2014 - 13:21

Peetje:

Ha Marloes en Liz Dat meisje wat is aangevallen door een aap, ben jij toch niet 'hé ?
    Vraagje? kun je niet een heel klein beetje zon naar ons sturen???
    Nat nat en nog eens nat, hier bij ons. Geniet maar lekker verder.
    Liefs en knuffels je Peetje

• 19 December 2014 - 16:36

Gerard:

Leuk, leuk.. Je verhaaltje over de apen toestand - moet ik toch wel lachen haha. Het zou een paar kabouters hebben kunnen zijn.. :-P

have fun in the land down under!!

• 19 December 2014 - 19:29

Ineke:

Wat een weertje bij jullie. Bij ons lijkt het wel herfst en dat net zo voor kerst. Ja de boom staat er al, maar het winterse kerstgevoel blijft uit.
    Geniet van jullie fantastische reis. het is zo leuk om jullie te volgen(en daarop jaloers te zijn).
    Een fijne tijd in Aussi!!

Ineke en Noud

• 20 December 2014 - 13:01

Peggy:

Hey marloes,

Leuk dat ik ook nog genoemd wordt in deze blog! Poeh, The Beach op videoband........Kan het me niet meer herinneren maar zou zo kunnen kloppen! Haha!

• 20 December 2014 - 23:04

Jac En Dorien:

Hallo Marloes en Liz,

Wat een leuke vehalen, zeg. We kunnen zo ook een beetje met jullie "meereizen"
    En wat een lekker weer daar, beter als al die regen hier!!
    Jullie ook fijne kerstdagen in de heerlijke zo'n, onder de palmbomen...zal best een beetje vreemd zijn.
    En, nu op naar Australië ...we zijn benieuwd naar de verhalen...
    Veel groetjes van ons

• 21 December 2014 - 21:05

Lydia:

Eeejjj marloes en liz

Leuk meiden om alles zo te lezen...
    Geniet ze daar.
    Xxxjes lydia (collega marloes)

• 26 December 2014 - 22:01

Piet En Marijke:

Wat een gek gevoel moet dat zijn, met Kerst in de zon. En nu naar Australie. Daar zijn we erg benieuwd naar. Hebben wij dat ook gezien? Zijn er bekende plekken? Of gaan jullie weer chillen aan het strand? Meisjes geniet maar!!! Een heel goede en sfeervolle jaarwisseling.
    Deze kan niet mooier beginnen volgens mij.

• 29 December 2014 - 10:11

Peetje:

Hé Marloes en Liz Hoe gaat het met jullie? Zeker een zonnige Kerst gehad?

• 30 December 2014 - 16:04

Rene En Leni:

Ha die reizigers.

Het gaat lekker, lezen wij. Ziek worden is een normaal verschijnsel, zeker in Thailand, maar geeft jullie weer meer eetbescherming voor de rest van de reis. Geniet ervan. Voordat de vuurpijlen in Sidney de lucht in gaan, en dat zijn er erg veel, wensen wij jullie een goed gezond 2015 toe. Want als in Nederland de zaak gaat knallen zitten jullie volop in het feestgedruis en zijn jullie ons (bijna) vergeten. Heel veel plezier en dikke zoen.

Leni en Rene.

• 02 Januari 2015 - 15:56

Henriëtte :

Hallo Marloes .
    Zoals ik het zie loopt het als een spoeltje ,op een diarree na , maar dat hoort erbij .De beste wensen voor het nieuwjaar en geniet ervan. Knuffel.

• 07 Januari 2015 - 16:38

Pieter En May:

Hallo Marloes en Liz.
    Wij zien het al, jullie genieten volop. diaree is bekend in dat soort landen. Is nu al over?
    Maar wij willen jullie nog een heel goed en fijn 2015 wensen.
    Hier gaat weer alles goed, nog een beetje rustig aan doen. Jullie hebben denk ik wel gehoord dat ik ziek ben geweest. Wij hebben de Kerst en Oud en Nieuw gezellig gevierd. Jullie zitten nu al midden in de zomer.
    Is dat niet raar, de kerstboom op het strand. en Oud en Nieuw goed gevierd, anders als hier?
    Wij wensen jullie nog heel veel plezier op jullie wereld reis, geniet er van.
    Dikke kus en knuffel. Groetjes Pieter en May.