26 uur wakker - Reisverslag uit Waterford, Verenigde Staten van Marloes Raaij - WaarBenJij.nu 26 uur wakker - Reisverslag uit Waterford, Verenigde Staten van Marloes Raaij - WaarBenJij.nu

26 uur wakker

Door: Marloes van Raaij

Blijf op de hoogte en volg Marloes

20 Juli 2011 | Verenigde Staten, Waterford

Hee luitjes!

Daar zijn we dan. Aan de andere kant van de oceaan, in de Verenigde Staten. En met 39 graden, zon, strak blauwe lucht en een margarita in je hand mag je toch echt spreken van vakantie!

Het begon allemaal afgelopen maandag/dinsdag nacht toen om 02:00 mijn wekker af ging en het allemaal kon beginnen. Natuurlijk geen oog dicht gedaan van de spanning maar o wat stonden wij te popelen om te gaan.
Dus om 3 uur zaten Janna en ik in de auto bij Joop richting Schiphol, klaar voor de reis!

Een kop koffie was dus wel nodig om ons wakker te houden voor onze eerste vlucht. Nou, ik kan jullie vertellen dat ten eerste de cappuchino het niet waard was en ten tweede ik amper in het vliegtuig zat toen we weer landden in London. Eenmaal daar hadden we even de tijd om bij te komen, dat wil zeggen, 7 uur lang de tijd om bij te komen. Dus eerst ontbijten om daarna Heathrow rond te lopen, winkels kijken. En dan hebben we het niet over H&M, V&D en de Hema in Britse varianten maar over Gucci, Prada en Burberry winkels waar je al blut bent wanneer je er voorbij loopt.
Toen we eenmaal een bank voor onszelf hadden gevonden, onze tassen hadden omgetovert in kussens en onze vesten plotseling dekens werden vielen onze ogen dan ook snel dicht. Gelukkig even lekker bijgetankt en dan is het wachten niet meer zo vervelend als verwacht. Nog een hapje eten, ons "kisses from Holland" shirt aan en hupakee op naar het grote vliegtuig. En met maar 20 minuten vertraging, een vliegtuig met de luxe van John De Mol's woonkamer en leuke crew-members dan is de toon gezet. 8,5 uur spelletjes spelen (Cluedo en Mastermind), films kijken, het vliegtuig eten uitzoeken, muziek luisteren en babbelen.

Helemaal kapot maar voldaan kwamen we dan aan in Chicago. Nog een extra check, koffers op een trolley en door de douane verder kunnen we Gerard begroetten en Amerika tegemoed gaan.

Geen wonder dat wij na een hapje, babbeltje en een frisse douche knock-out gingen. En dan wordt je wakker: in Amerika, niet Nederland. Met een temperatuur van 39 graden met zon in plaats van 18 graden met regen. Heerlijk! De Wal-Mart is al bezocht, de eerste nachos al binnen en de margarita al op de foto. Lekker om er weer te zijn.

Morgen dagje Milwaukee, rustig aan doen ivm de hitte. Niet verzuipen daar he ;)

Pap, de frikandellen zijn echt niet nodig en de groetjes zijn doorgegeven.

Lieve mensen, tot vlot!

Liefs Marloes

• 21 Juli 2011 - 06:51

Leanne:

Marloes, Janna, Geniet ervan:)
    Enne klinkt erg goed al die magaritha's;)

• 21 Juli 2011 - 07:29

Pappels:

Nou kan het feest beginnen, denk ik zo, Geniet er van met Janna en de hele club daar. Maak er iest moois van maatje
    Liefs

• 21 Juli 2011 - 09:23

Wijnand Van Raaij:

Tsjonge Tsjonge, wat een spronge c.q. vliegreis naar het land van Obama.
    Wens jullie ontzettend VEEL PLEZIER en tot weerziens in Boxmeer.
    Vergeet niet om ze daar allen de groeten te doen. Zelf zit ik liever met mijn hengel aan de Maas !!.
    Groeten van Wijnand en Marianne.

• 21 Juli 2011 - 11:01

Piet En Marijke:

Ja, daar zijn we weer!
    Marloes, Gaaf, dat je weer in de States zit.
    Maak er maar weer wat moois van. Wij gaan weer gewoon werken!!!!
    Geniet ze.

• 21 Juli 2011 - 13:55

Nina:

Lieve Marloes en Janna!
    Het eerste verhaal vind ik al geweldig en dat is dan alleen nog maar de heen reis! Hier komt al steeds op het nieuws dat het daar zo warm blijkt te zijn, maarja.. alles beter dan hier! regen, regen, reeeegen! haha! Heeeel veel plezier en geniet er van! & wel terug komen he marloes van Raaaaaij ;) hahah dikke kus ook aan janneman! x Nina

• 21 Juli 2011 - 16:41

Hellen:

Super!! En ik maar werken :(
    Maar geniet ervan je hebt het verdiend!! ;)

xx

• 21 Juli 2011 - 17:47

Ans:

Leuk om jullie verslag te lezen. Marloes en Janna geniet ervan en veel plezier met z,n alle. Vol spanning wacht ik af naar jullie volgende verslag.
    Liefs Ans

• 22 Juli 2011 - 09:22

Joop:

Jullie eerste dagen in USA hebben ons al bijna doen zweten. Wat een temperaturen daar in Chicago, 39°C!! Jullie zouden nu wel een beetje van het Hollandse weer willen hebben, denk ik. Fijn dat jullie een goede heenreis hebben gehad. Ga nu maar (rustig) genieten van alles in USA. Heel veel plezier, en ik wacht met spanning op het volgende deel van het reisverslag.

• 22 Juli 2011 - 11:17

Gerard:

Voor Joop en pappels: ze doen het hier bij ons in Amerika erg goed. Beide al vlug ingewent, en veel gezelligheden gevonden. Het weer wordt beter. Wij gaan zo de trein in naar Chicago, en dan zie je de verhaaltjes wel weer van de "meiden"..
    Groetjes aan iedereen daar in Boxmeer of waar haar em Jamma's fanclub mensen ook zijn!!
    Ze zijn in goede handen, al zeg ik dat zelf haha

• 22 Juli 2011 - 16:01

Man Op Klompen:

Mooi joh, maar je hebt wel twee fanatastische Tour de France etappes gemist! Haha, veel plezier met Janna en de hele Heijnen-crew.

• 23 Juli 2011 - 08:32

Je Peetje Gerry:

Hé Marloes en Janna

Wat een beleving weer zeg, ik moet er niet aan denken....maar dat hoeft ook niet. Wat een hitte zeg, puf puf. Maar nu schijnt hier ook dezelfde zon, alleen net geen 20 graden, maar ik vind dit super weer, want ik barst van de energie, al haast 1500 km op mijn km teller. Lieve schat doe lekker genieten, en pas op met die hitte, je hebt het 10 dubbel verdiend na al dat blokken. Doe Gerard en de hele familie de groeten, en ik tel de dagen al af, dat ik je weer in mijn armen kan sluiten. Duizend kusjes en nog meer knuffels vanuit Boxmeer.
    Liefs je peetje.

• 23 Juli 2011 - 12:15

Nelly:

janna en Marloes geniet van jullie ververdiende vakantie.Leuk om jullie reisverslag te lezen.
    Nelly uit Cuijk

• 24 Juli 2011 - 09:06

Pieter En May:

Hallo Marloes en Janna.
    Eindelijk in Amerika. Geweldig voor jullie, geniet er van. Wat weer een ervaring. hier is het vandaag echt verzuipen, regen en nog eens regen.
    Wij blijven jullie volgen. Geniet er nogmaals van. En een hele dikke knuffel, groetjes Pieter en May.