Nog 47 dagen te gaan... - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Marloes Raaij - WaarBenJij.nu Nog 47 dagen te gaan... - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Marloes Raaij - WaarBenJij.nu

Nog 47 dagen te gaan...

Door: Marloes van Raaij

Blijf op de hoogte en volg Marloes

03 Januari 2010 | Nederland, Boxmeer

Hallo iedereen,

Gelukkig 2010!!! Tjee zeg, wat gaat het vlug en wat een topjaar was 2009!

Misschien denken jullie wel: waarom zou ze in vredesnaam een blog bij houden voor 2 weken Amerika? Nou ik vind het gewoon tof om te doen ;)

Op 19 feb vertrek ik samen met Luuk naar Chicago toe. We vliegen vanuit Dusseldorf, over Parijs naar Chicago. Ik kan niet wachten om weer terug te zijn bij de mensen waar ik een hele bijzondere band mee heb. Mijn Amerikaanse broers, mijn Amerikaanse zussen en de rest van de familie en vrienden. Het kriebelt al in mijn buik, whohoo!

In tegenstelling tot afgelopen jaar is dit 2 weken relaxen en wat toffe dingen doen, geen sightseeing - oké, alleen een dag Chicago - en aangezien Luuk en ik dan klaar zijn met onze studie had er natuurlijk geen beter einde daarvan kunnen zijn als deze reis.

We gaan naar een concert van John Mayer, we gaan mee gillen met een basketbalwedstrijd - oké, ik dan. Ijshockey staat op het programma, tunnels graven in de sneeuw hopelijk ook en een paar toffe feestjes mee maken. Heerlijk! We hebben er zin in, tot die tijd nog even onze tijd volmaken bij Nutreco Nederland/Hendrix UTD en carnaval maar dan.... Whohooo!!

Liefs Marloes

  • 03 Januari 2010 - 18:59

    Piet En Marijke:

    Hoi Marloes
    Dat had je wel eens kunnen zeggen zondag. Dat je weer zo iets prachtigs in het vooruitzicht had!!!

  • 04 Januari 2010 - 06:04

    Man Op Klompen:

    urst no 't vortums veld, de hebben ze in amerike nie, haha

  • 06 Januari 2010 - 06:38

    Je Peetje Gerry:

    Ha Marloes

    Ja jij zit er weer helemaal vol van hé. Ik ben zo blij dat Luuk met je mee gaat, is toch wat veiliger. Heerlijk om al van te voren er zo van te genieten.
    Genieten doe ik ook, zo gauw ik weer even tijd heb, ben ik bezig om ( oude ) video banden van jou en je zusjes op d v d te zetten, die ik toen heb gefilmd. Zó mooi om te zien. Weer even door jullie leventje te lopen, prachtig.
    Liefs van je Peetje Gerry.

  • 12 Januari 2010 - 21:56

    Gerard:

    We tellen af in spanning...
    En dan wordt het weer prachtig!!
    En ja, sorry geen Vortum's veld hier bij ons in Tichigan, maar daar kom ik dan voor mee terug in maart :-)

  • 05 Februari 2010 - 15:20

    Piet En Marijke:

    hoi, hoi
    Toch weer even een reactie, wij krijgen jou reacties binnen via de mail.Vandaar de vlugge reactie.
    Geniet er weer van en een prachtige carnaval er aan vooraf, wat wil je nog meer!!!!!
    veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 13 April 2009
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 34024

Voorgaande reizen:

25 November 2014 - 02 Juni 2015

2014/2015 Around the world in 189 days

29 Juni 2012 - 07 Augustus 2012

2012 Roadtrip USA-Oost

19 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

2011 Zomer in Amerika

19 Februari 2010 - 07 Maart 2010

2010 Winter in Wisconsin

25 Juli 2009 - 03 September 2009

2009 Noord-Oost USA

Landen bezocht: