Personal carwash - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marloes Raaij - WaarBenJij.nu Personal carwash - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marloes Raaij - WaarBenJij.nu

Personal carwash

Door: Marloes van Raaij

Blijf op de hoogte en volg Marloes

04 Maart 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hee all of you over there!!

Zo...Het is weer eventjes geleden dat ik heb geblogd en er is een hoop gebeurd.

Allereerst: Luuk is weer in orde. Hij is weer helemaal okidoki.

Oke, Margaritaville was nogal een feest!!! Er waren keiveel toffe mensen en genoeg drank en eten voor iedereen. Gezelligheid alom tja en dat soort taferelen lopen ook hier uit op impulsieve acties. Phil en Kristi wilden graag nog gaan stappen maar ja, wij zijn nog geen 21 dus mogen officieel nog niet drinken. Jess had er ook wel zin in dus van het een kwam het ander en de kroeg waar een vriendin van haar dienst had was open voor ons om te drinken. Marloes hier had de grootste schik natuurlijk omdat er al de nodige margarita's doorheen geknald waren en Luuk - die nog aan zijn antibiotica zat - was voor het eerst in zijn leven nuchter in een kroeg. Een hoop gedans, gelach en gesjans - Luuk valt met zijn Hollandse look nogal in de smaak hier - en voordat we het wisten was het half 3 en dus sluitingstijd voor de kroegen hier. Niet dat het ons stopte voor een gezellige voortzetting hier thuis. Iedereen hing hier rond de tv met een gezellige slok op en het laatste wat ik weet is dat ik rond kwart voor 4 mijn bed in gedoken ben. Zondag was werkelijk een historische dag want ik heb het bankhangrecord verbroken...Vanaf een uurtje of elf in de ochtend tot aan half tien in de avond hebben wij hier op de bank gehangen. Alleen overeind komen voor de wc en een douche en that's it. Wow, dat was zoooooo tof! We hebben de finale wedstrijd gezien van het Olypisch ijshockeyen, nog een film gekeken en zo nu en dan ingedoezeld want die andere momenten zijn een zwart gat in mijn geheugen.

Wat is er nog meer gebeurd: John Mayer in concert op maandag. Dat was werkelijk een heeel gaaf concert. Die kerel is zo wacko als iets maar godallepietjes als er zo'n gitaarsolo door een gigantische zaal heen schalt dan krijg je toch wel kippenvel hoor. Petje af want die flipper kan spelen als iets!!

Dinsdag was er nog een basketbalwedstrijd, die was behoorlijk spannend want het was een selectie ronde voor de grotere rondes. En de Miwaukee Panthers hebben gewonnen!!!

Woensdag was het heel vroeg opstaan voor Gerard, Luuk en mij om naar Chicago te gaan met de trein. Chicago is schitterend, ik vind het persoonlijk een van de mooiste dingen om te zien een metropool zo zien opdoemen uit het niets. Dus eenmaal daar, inchecken in het hotel en sightseeing. We hebben op het een na hoogste gebouw gestaan ter wereld bij kraakheldere hemel en genoten van het uitzicht. Het was nogal wat blauwbekken door de wind en als resultaat daarvan een lichte windburn zoals ze dat hier noemen. Zoiets als verbrand zijn door de zon alleen dan door de wind, ja...in Amerika kan dat zelfs ook!!
Navy Pier bij avond is fascinerend. Een skyline van Chicago met alleen maar lichtjes is wel keigaaf hoor. Luuk en ik hadden de grootste schik natuurlijk om wat foto's te maken en daar zijn er een paar uit gekomen die zo uit Circus Renz zouden kunnen komen. Toen terug naar het hotel want de voetjes vonden het ook wel prima. Vanochtend even ontbeten bij Dunkin' Donuts. Genoten van de bruisende stad in het volle zonnetje met - wat denk je anders - een grote beker Starbucks in de hand en toen met de trein terug naar Kenosha. Jess kwam ons ophalen. We hebben even haar kantoor bezichtigd - wij als Nederlanders zijn nogal populair - en nadat we Mackenzie van school hadden gehaald op naar de Carwash.
Tja en dat is nogal een verhaal: Luuk was natuurlijk de hele tijd aan het kloten. Hij zat op de passagiersstoel naast Jessica en dan drukte hij weer op de toeter, dan zat hij met het raam te spelen, dan de deur, dan Mackenzie enzovoort. Best hilarisch. Dus wij de carwash in. Luuk gooit voor de lol nog kort de deur open wat al tot grote schok en lachbuien heeft geleidt. Maar goed, zo ver zo goed zou je denken: NOT! Terwijl wij doodleuk die carwash bekijken komt die sproeier voorbij en wat blijkt: Jessica's raam staat nog een stukje open dus er wordt flink wat sop naar binnen geblazen. Wij kwamen niet meer bij!!! En Luuk lachtte nog wel het hardst dus wat doet Jess als grote terugpak actie die opent zijn raam een heel groot stuk met iedereen hysterisch in de auto en buikpijn van het lachen en vervolgens een gratis douche voor Luuk en bijna de rest van ons ook. Nou ja... jullie kunnen je wel voorstellen dat het even heeft geduurt voordat we daar goed en wel hersteld van waren. Mijn buik doet nog pijn van het lachen. Echt fantastisch!!

Zo, dat waren de avonturen van de laatste tijd. Ons vaarwel etentje is over een paar uurtjes. Morgen is het pakken en naar de film. Zaterdagochtend vertrekken we naar Chicago O'Hare en zondagmorgen om 11 zullen we - hopelijk - weer landen in Dusseldorf en zit het er weer allemaal op. Echt heel raar!! Het gaat veel te snel en het is hier gewoon keitof!

Anyway, ik ga even wat orde in mijn kamer scheppen - voor hoelang dat mag duren en dan party!!

Lieve mensen, thanks voor jullie berichtjes en ik gok zo dat de nieuwe blog weer vanuit Nederland komt.

Liefs Marloes

  • 05 Maart 2010 - 02:53

    Gerard :

    Een gok??? dat is geen gok, echt? Dat is zeker!!
    Pakken en nog een film, en dan is het weer voorbij - plus, eindelijk onze beurt om weer efkes langs te komen haha!!
    Boxmeer en Langeboom: wij komen er bijna!!
    Tja - Marloes, jou feestjesdagen in Amerika zijn zowat voorbij en wij beginnen, alhoewel voor een klein weekje...
    Tot zeer spoedig allemaal!!

  • 05 Maart 2010 - 06:36

    Man Op Klompen:

    Tja, hele dag op bank hangen is geen blog maken natuurlijk. Wat een stelletje carwash-freaks. Ik hoor Jess al lachen, dat ken ik nog van toen we naar Brussel reden. Aanstekelijke lach, inderdaad! Zie jullie binnenkort weer, oké?

  • 05 Maart 2010 - 14:05

    Wijnand.:

    Uit het verslag blijkt wel dat Amerika het land is van de duizend en een mogelijkheden. Maar het feestbeesten moeten weer bijna vertrekken om weer op tijd voet op Nederlandsche bodem te zetten. Goede reis voor allen en TOT ZIENS in Boxmeer.

  • 05 Maart 2010 - 15:48

    Crazy D.:

    hey zus en luuk,
    Ik heb inmiddels al in mijn msn naam, op het white board EN in mijn agenda staan dat we nog 2 dagen moeten!! Woohooo (zegt marloes dan altijd)..
    Leuke carwash haha..
    Dat hebben we hier in nederland ook!!
    Have fun met de film!

  • 05 Maart 2010 - 18:39

    Piet En Marijke:

    Marloes we genieten helemaal mee.Jij beschrijft het zo natuurlijk, of we er ook bij zijn! En dan John Mayer, wat ontzettend gaaf.Marloes nu weer op naar de keiharde werkelijkheid!!! Een heel goede reis en tot gauw.

  • 06 Maart 2010 - 14:04

    Christel Pluk:

    goede reis en tot vlug!! (ik moet opschieten...ben nog niet helemaal klaar met kijken@?@?!)

    groetjes Christel

  • 06 Maart 2010 - 18:57

    Nina:

    Natuurlijk weer 'n geweldig verhaal om te lezen!
    Echt super tof wat je allemaal meemaakt!
    alvast een goede reis en tot in nederland. geniet nog van je laatste avondje! & dan hoor ik de rest van je verhalen wel in 't live ;)
    x

  • 07 Maart 2010 - 08:48

    Je Peetje Gerry:

    Ha Marloes
    Als ik dit schrijf, zweef je nog door de lucht, denk ik? Wat een verhalen, maar wat een lol. Ik zie het zó voor me. Wat jammer hé dat Tony nu niet mee terug kon naar Holland. Lieve schat, ik kan haast niet wachten totdat ik je weer in mijn armen sluit.
    Maar dat duurt nu niet meer lang. Alles wat leuk is , gaat altijd gauw voorbij....helaas! Hopelijk verloopt de terugreis zonder problemen. Dikke kus en knuffels van je peetje Gerry.

  • 08 Maart 2010 - 19:25

    Veronique:

    Hi Marloes,
    Jeetjes laat je luuk wel een beetje heel :-).
    Sorry, ik heb je vandaag pas gevonden op internet (ook gezocht, beetje laat I know). Maar ik lees dat je je er super vermaakt.
    Geniet nog van je vakantie!!! Vietnam gaat trouwens niet door... te weinig mensen die ook willen fietsen aldaar :-(.
    Kom je na je vakantie nog een blond-theetje drinken?
    Doe ze daar de groetjes!

    Greetzzzzzzzzzzz

  • 25 Maart 2010 - 14:15

    Daan Banaanie:

    Zus,
    Ik zit nu op school en verveel me.. Zip Your Lip he!
    Ik was op je site aan het kijken en je blog uit Nederland staat er nog steeds niet op!! Ik wacht..Haha.
    Ik weet wel dat jij helemaal heel weer thuis bent gekomen.. en dat vind ik heel fijn.
    Doei dikke vette kusjes van Daanoono!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 13 April 2009
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 34023

Voorgaande reizen:

25 November 2014 - 02 Juni 2015

2014/2015 Around the world in 189 days

29 Juni 2012 - 07 Augustus 2012

2012 Roadtrip USA-Oost

19 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

2011 Zomer in Amerika

19 Februari 2010 - 07 Maart 2010

2010 Winter in Wisconsin

25 Juli 2009 - 03 September 2009

2009 Noord-Oost USA

Landen bezocht: