Bijna alles - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Marloes Raaij - WaarBenJij.nu Bijna alles - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Marloes Raaij - WaarBenJij.nu

Bijna alles

Door: Marloes van Raaij

Blijf op de hoogte en volg Marloes

07 Februari 2010 | Nederland, Boxmeer

Hee luitjes,

Alles goed vandaag?
Het duurt nog maar even totdat Boxmeer op slot gaat, alcohol meer wordt verbruikt dan water en mensen alles lijken te kunnen. De hele kredietcrisis zal plotseling zijn oplost door al het verkochte bier en de Ikea hoeft niet bang te zijn voor meer skimmers want die hebben pauze op het Vortums veld. Carnaval dus. Heerlijk voor de mensen die ervan houden en afschuwelijk voor de mensen die het niet zo'n feest vinden. - Ik noem geen namen, pap.
Ik kan in ieder geval niet wachten om als boefje rond te hobbelen bij Riche, Nogus en het Vortums veld. We hebben zo wat tradities staan en ook dit jaar worden die braaf nageleefd. Zaterdag te beginnen bij de lichtjesoptocht die altijd tot in de vroege uurtjes bij Riche en Nogus door ons wordt gevierd. Zondag is altijd een soort van rustdag zodat we maandag fris en fruitig zijn. Maandagmorgen vroeg uit de veren om bij Hellen te ontbijten om daarna te blauwbekken bij de Metworst en ons warm te houden met wat gezellige drankjes. Voordat we de kroegentocht gaan doen richting Boxmeer laden we even op doormiddel van worstenbroodjes en soep bij Hellen. Dan zijn we ineens spoorloos in elke kroeg om rond de klok van zes in Boxmeer te zijn aangekomen en bij ons thuis zo nuchter mogelijk papa te bedanken omdat hij weer een grote pot pasta voor onze magen heeft gemaakt. Genoeg energie om de rest van de avond er tegenaan te kunnen dus ;) De Kuukse kroegentocht is dan een mooie afsluiter van carnaval 2010.

Woensdag bijkomen. Donderdag spullen pakken en om 3 uur 's nachts gaan pap en ik Luuk & zijn vriendin ophalen om naar Dusseldorf te tuffen. Klaar voor onze reis. Ik kan niet wachten om iedereen daar weer in mijn armen te sluiten, te genieten van het Amerikaanse leventje en een hoop leuke dingen te doen. Whohooooo!!!

Ja, dus echt nog maar 12 dagen te gaan. Bijkomen van het afsluiten van onze studie en werk. Ooowh, ik sta praktisch al met één been in het vliegtuig!

Lieve mensen, maak 'r een topcarnaval van en doe vooral rare dingen ;)

Liefs

  • 07 Februari 2010 - 17:37

    Pap:

    Daar gaat ze weer
    naar neefje Gerard en de familie, lekker twee weekjes genieten........
    Het is je gegund, assistent accountant...
    Liefs pap

  • 07 Februari 2010 - 17:56

    Daantje:

    ik zal vooral rare dingen doen..
    Je moet doen wat je zus je opdraagt wa??;)
    Ik ga ook een paar keer naar riche!!

    xx Zussie

  • 07 Februari 2010 - 19:36

    Man Op Klompen:

    Ik doe geen rare dingen met carnaval, domme dingen doe ik mij hele leven al (Big Smile)

  • 08 Februari 2010 - 11:46

    Wijnand.:

    Zorg dat je de Carnaval goed en meer nuchter dat "zat" doorkomt want, ...... een nieuw reis naar het verre Amerika staat op de rol. En dat voor een arme studente. We gunnen het je van harte hoor.

  • 10 Februari 2010 - 06:37

    Je Peetje Gerry:

    Ha schattebout

    Ja ja weer woeste plannen eerst maar eens die carnaval goed doorkomen, maar dat lukt jou wel. heb je aan een skipak gedacht om mee te nemen? Volgens mij ligt daar bij onze familie heel veel sneeuw? Stuur maar wat naar Boxmeer, want ik kan er niet genoeg van krijgen. Ik stuur je nog wel een foto, daar moet je zeker om lachen. Maar ik zie je nog wel hoor.
    Liefs van je Peetje Gerry.

  • 15 Februari 2010 - 22:39

    Gerard:

    Nu nog 3 dagen voordat we je ophalen op O'Hare airport.
    Het wordt - net zoals een paar maandjes gelden, gewoon weer hardstikke gezellig - En Toni en ik komen dan allemaal samen weer met Marloes en Luuk terug op 7 maart - en voor dat we het weten: meer herinneringen, Life is Good!! It's what you make of it!!
    Groetjes aan iedereen in m'n Hollandse familie!!

  • 21 Februari 2010 - 07:34

    Je Peetje Gerry:

    Ha Marloes

    Veilig aan gekomen dus ( ik had al een mail van Gerard )een hele geruststelling. Ga maar lekker genieten, wat zal luuk zijn ogen uitkijken!
    Liefs en groetjes voor onze familie daar.
    Knuffels en kusjes van mij.

    Je peetje Gerry.

  • 21 Februari 2010 - 09:03

    Christel:

    Hey Marloesje,

    Yiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaa, eindelijk aangekomen in the States. Heel veel plezier en ik lees wel hoe het je daar vergaat.
    Doe Luuk de groeten van me,

    xx Christel

  • 21 Februari 2010 - 17:51

    Piet En Marijke:

    Hoi marloes.
    Je zit al dik in de sneeuw denk ik,
    Geniet van alles wat Amerika je te bieden heeft.
    En geniet ervan.

  • 22 Februari 2010 - 12:24

    Aniek:

    Hee lieve nicht

    Het is natuurlijk weer helemaal geweldig om weer in The States te zijn... ;)
    Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal en ik hoor snel van je!!
    Meid geniet ervan en veel plezier.

    Liefs en een dikke knuffel van je nicht(je) :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 13 April 2009
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 34034

Voorgaande reizen:

25 November 2014 - 02 Juni 2015

2014/2015 Around the world in 189 days

29 Juni 2012 - 07 Augustus 2012

2012 Roadtrip USA-Oost

19 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

2011 Zomer in Amerika

19 Februari 2010 - 07 Maart 2010

2010 Winter in Wisconsin

25 Juli 2009 - 03 September 2009

2009 Noord-Oost USA

Landen bezocht: