Laatste loodjes - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Marloes Raaij - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Marloes Raaij - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Marloes van Raaij

Blijf op de hoogte en volg Marloes

10 Juni 2012 | Nederland, Boxmeer

Hi there,

Het is even geleden sinds mijn laatste blog maar het mag weer en er is weer reden toe *doet een vreugdedansje*.

Op 29 juni vertrekken Lonneke en ik naar Amerika toe om een mooie reis langs de oostkust te maken. We hebben globaal een route uitgezet die we willen volgen om te beginnen in Boston, de stad van de Freedomtrail, de Red Sox en Harvard University. Daarna buffelen we naar New York city om Norah Jones te zien spelen in Central Park en te genieten van alles wat daar te zien valt. Washington D.C. volgt daarop om onze politieke kennis weer wat op te krikken. Vervolgens is het idee om via Wilmington, SC naar Charleston, SC (plaats waar The Notebook is opgenomen) te reizen, dan Savannah, GA, Providence Canyon Park, GA, Atlanta, GA (honkbalkaartjes zijn al besteld whohoo), Knoxville, TN waar de Great Smoky Mountains liggen. In Nashville, TN gaan we Johnny Cash achterna, in Memphis ontmoeten we Jess, Mackenzie, Toni en Gerard waar we met de auto verder reizen naar Jackson, MS - dit is het stadje waar het boek de Keukenmeidenroman zich afspeelt en de daarop gebaseerde film The Help - en dan nemen we in New Orleans, LA weer afscheid van elkaar. Wij vliegen vervolgens naar Tampa, FL, gaan eens kijken of we Universal Studios/Disney World onveilig kunnen maken in Orlando, in Miami wordt het genieten van de caribische cultuur en als tropisch hoogtepunt: The Keys.

Kortom: een heel rits vol avonturen.
Maar voordat het zover is nog even flink bikkelen voor school, Lonneke met haar scriptie en dan gaan wij lekker genieten van een welverdiende roadtrip door the States! Whohooo!

• 10 Juni 2012 - 13:12

Gerard:

Prachtig, we houden het bij en tot ziens in Memphis :-)

• 10 Juni 2012 - 15:38

Eline:

Heel tof Marloes!
    Succes met school nog, en ik ga je blog zeker volgen!

X

• 10 Juni 2012 - 18:52

Yvonne Ermers:

Hey Marloes
    Kei gaaf joh dat je deze reis gaat maken! Ik ga je zeker volgen! Succes nog met je school en wie weet zie ik je nog voordat je gaat.
    Kusjes yvonne

• 10 Juni 2012 - 18:53

Marijke En Piet:

Wat leuk Marloes, dat je weer een reis gaat maken,
    En wat voor een!!!
    Nora Jones te mogen ontmoeten!!
    Leuk!!
    Ik ga naar Guus Meewis en dat vind ik al gaaf.
    Maar geniet er maar lekker van. De voorpret alleen al is geweldig.

• 10 Juni 2012 - 19:33

Dorette:

Wat een avontuur ga je weer tegemoet!
    Ik wens je heel veel plezier. Geniet er met volle teugen van. Mam zou trots op je zijn!
    Maar .............eerst de serieuze zaken!

Liefs

Dorette

• 11 Juni 2012 - 06:56

Joke Kremers V Raaij:

Goh Marloes, jij hebt wel vleugels gekregen om te vliegen zeg ! Wauw !!!
    Bikkel nog maar even, met zo'n vooruitzicht.
    Ben benieuwd waar jij nog eens een definitieve landing maakt, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Ga er eerst maar van genieten, verruim je blik (nog meer).
    Van harte namens ons, een mooie reis en verblijf gewenst !! Joke

• 12 Juni 2012 - 17:17

Ans Tax:

HOI LIEVERD,
    Ik zal je wel niet meer zien, maar ik wens je HEEL VEEL SUCCES met school en je verre reis.
    Ga je zeker volgen.
    Doe voorzichtig en zorg dat je weer heelhuids terug komt.
    Liefs en een dikke knuffel ANS

• 18 Juni 2012 - 12:24

Imke:

Jaloers!!!!!
    Veel plezier en we blijven je weer volgen!
    xx

• 25 Juni 2012 - 11:11

Berry & Maria:

Ha Marloes, wat een geweldige reis ga je weer maken, geniet ervan en we gaan je volgen.
    Hééééél veeeeeeel plezier en tot ........groetjes

• 28 Juni 2012 - 09:48

Oma Van Lonneke:

Als ik zo de route zie die jullie in Amerika gaan maken, dan zullen jullie heel wat zien.
    Geniet er maar van en ik hoor nog wel eens wat over de reis.
    Groetjes.

• 29 Juni 2012 - 11:49

Katja:

YES..... off you go!! Have fun there :)

• 30 Juni 2012 - 22:40

Paps:

Ja het is zover, de meiden zijn alweer op Amerikaanse bodem geland, dus de trip kan beginnen. Veel plezier , bekijk alles om je heen en geniet vooral van de dingen die op je pad komen.
    Kei gaaf . Liefs pap